Idag har jag träningsvärk i mina stackars armar. Känns rätt skönt för då vet jag att träningen gjorde lite nytta igår :) Idag är det jogging som står på schemat men när jag tittar ut genom fönstret så är det SNÖ!! Det kanske blir ett besök hem till mor istället för att spinga på hennes löpband :)

Men i morsse när man såg all snö så fick man lite jul känsla faktist. Det är ju bara 6 veckor till jul nu :) Synd bara att julafton är på en fredag, helgen blir så kort då. Jag vet iaf att jag vill ha en "Lexington jul" deras saker är sååååå fina!! Ljuset köpte jag i helgen men jag såg så mycket mera som jag ville köpa.


Lexington har inte bara snygga inredningsdetaljer dom har även väldigt snygga kläder. Denna skjorta provade jag men, köpte inte. Ullkavajen nedan var skitsnygg men fanns tyvärr bara i små storlekar kvar....vill jag ha!!


Har ni också fått snö idag?

Ha en skön Onsdag, mitt i veckan, bara två dagar kvar till helg :)

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg