Morsdag!

Grattis till alla mammor idag och speciellt grattis till min egen mamma!

"Du är där när jag behöver dig, du glömmer dina egna bekymmer. 
Du är min tillflykt och klippa, med dig känner jag mig trygg. 
Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig, men du är den jag älskar.
 Du är ljuset i mitt liv".




Själv så fick jag också paket i sängen då jag vaknade i morse. Sambon hade kanske tröttnat på mitt gnäll över att man måste uppvakta alla mammor en sådan här dag eller så fick jag en gåva för att jag har en sådan underbar sambo. Sonen ringde och grattade mig per telefon och berättade att han kommer till mig lite senare idag. 
I paketet från P så var det en av dom saker som var på min önskelista :) Nämligen den fina nostalgi radion Sang från Clas Ohlson. Den är såååååå fin!





Hoppas ni alla får en trevlig söndag och morsdag. Själv så ska jag snart svira om och ut och träna lite cykling o blåsvädret. Det är inte många dagar kvar till tjejvättern går av stapeln nu. Hjälp! Jag ska även hinna med och plocka fram lite mera saker till Loppisen vi kommer att ha den 2 Juni. Kom gärna förbi och handla!! :)

Kram Sussi

Kommentarer

Åååå vad fint ljus och söt text.Urgullig radio bara så fin.Ha nu en fin Morsdag.Kraaam Rita ♥
Stefhanie sa…
Så himla fin.
Tråkigt att de slutat sälja radion i den färgen. Letat som en galning, men kan inte hitta en ända som är till salu!

riewe@hotmail.se

Populära inlägg