Idag är det kallt

-22 grader var det kl 09:30 så jag gick upp idag. Gräsligt kallt!! Känns lite sådär eftersom jag planerat in ett långpass på skidorna idag. Minst 2 mil ska jag åka. Bara att vänta ut kylan och hoppas på att det blir varmare lite senare på dagen. för det är verkligen en fin dag idag. Blå himmel och strålande sol!!

Igår lånade jag hem en skiddress från jobbet. Men den ser ju för gräslig ut, så jag ska inte ha den och åka tjejvasan i.......Fick lov att dokumentera eländet ändå, visst är den snygg!!!! ...haha


Efter den 6 Mars så får gärna ALL snö smälta bort. Då har jag åkt både tjejvasan och min sträcka på stefettvasan. Det har vart en lång vinter och jag längtar verkligen till våren. 
Denna bild på mitt växthus tog jag förra helgen. Vårt staket är 90 cm högt så det är en del snö som ska bort innan gräsmattan kommer fram. 


Trevlig helg!

Kram Sussi

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!

Hittade ett gammalt inlägg från dig där du tipsade om en klädsida, kurviga hette den. Vet du om det finns kvar? Kommer inte in via länken..maila gärna på linda_kakan@hotmail.com

Tack!

Populära inlägg