Tiden...

....räcker inte riktigt till för att blogga just nu. Det är många saker som jag ser och tänker att det där skulle jag ha fotat och bloggat om, men tiden räcker inte till.
Jag prioriterar att träna inför tjejvasan istället. Börjar få ihop några mil nu så det känns ganska bra. Men helt nöjd kommer jag nog aldig att bli. Kommer förmodligen under loppets gång  tänka  (väldigt många gånger) att jag skulle åkt mera skidor, flera mil, flera besök på gymmet för att träna armar, rygg, bål osv
Men men ..nu får det bli som det det blir. Det är 6 veckor kvar tills start!!! Det är ju jätte lite tid...Börjar redan bli nervös över själva starten.

På onsdag ska jag börja på "skidskola/teknikkurs"....Förhoppningsvis så kommer den hjälpa mig med tekniken så jag blir en bättre skidåkare....eller så kanske jag inser att jag är ett hopplöst fall ;-)

Tills nästa gång... Ha det bra!

Kram Sussi

Kommentarer

sussi sa…
Gud så duktig du är Lite avis är jag på dig Kram sussi.
Hej
Tänkte att du kanske ville vara med i en tävling om jättefina priser. Jag tycker att det verkar som om du skulle gilla dem, lite New England-stil..
http://humlebacken.blogg.se/2011/january/forenklade-regler.html

Populära inlägg