Idre

Hoppas det nya året har börjat bra för er alla. Min start har börjat riktigt bra, förutom att jag just idag har gräslig träningsvärk så är allt bra. ....och snart så blir allt ännu bättre :)
Vi åker nämligen till Idre on någon dag och det ska bli så skönt. Dagar fyllda med skidåkning både på längden och nedför, frisk luft, god mat på Farfar hörna, Choklad med vispgrädde i fäboden, Våfflor med grädde och hjortronsylt,  varm bastu för trötta kroppar, korvgrillning och härlig tid med familjen.

Iår ska vi även åka en del längdskidor eftersom hela familjen har utrustning så vi kan åka nu. Det ska bli kul. Jag har inte vart uppe på fjället och åkt längd sedan jag var liten


Kram Sussi

Kommentarer

Allis sa…
Önskar Dig en härlig semester i Idre!! Vackra fjäll och fina backar!!

Kram Eva-Lis & Zaga
sussi sa…
Jag säger som Zaga njut och ha det så bra kram sussi.
Låter härligt, är ju så mysigt i Idre. Hoppas att ni har det riktigt bra.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Populära inlägg