Träning gör mig pigg o glad

Fy så trött jag har vart efter min mega festhelg! Det blev allt för lite sömn under dessa dagar och det kommer ikapp en. Men igår var jag till gymmet och tränade trotts att jag var trött så jag skulle ha kunnan somna stående. Vilken kännsla!!
Träningspasset gick så bra så jag kunde öka på vikterna....Så kul att se resultat och det bästa av allt är att man får så mycket energi av att träna. Idag har jag träningsvärk men jag har mycket hellre träningsvärk en är trött.
Önskar det blir lite mildare så jag kan åka lite mera skidor....

På homepartyt som jag var på i måndags så fanns det massor med fint!!! Jag köpte ett zinkhus... ÄNTLIGEN!!! Jag har önskat mig ett så länge men aldrig kommit till skott och köpt ett. Men nu så är jag snart ägare till ett också :)
Det blev även några ljuslykor...typ ÅTTA stycken *fniss*  Dessa cylinderglas ljushållare blev det och även dom som står i bakgrunden. Jag har en stor bricka som jag ska ställa alla dessa lyktor på med blockljus. Det kommer bli jätte fint hoppas jag. Lite så som på bilden.



Hoppas ni alla får en fin Onsdag!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg