Förkyld

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och julledighet. Här hos oss har det vart sjukstuga...
Jag fick super ont i halsen på onsdagen före jul och sedan så höll det i sig och övergick till en kraftig förkylning. Jag har inte alls vart på topp men jag har iaf dom senaste dagarna tagit mig ut och gått promenader. Min förhoppning är att jag blir friskare fortrare av lite frisk luft... Det positiva i kråksången är att jag är förmodligen frisk som en nötkärna till nyår och veckan där efter då vi åker till Idre.
Lite synd att bli sjuk nu mitt i min upp laddning inför det stora loppet. Vet inte om jag skrivit om det här på bloggen. Men jag ska åka Tjejvasan 26 Februari 2011!!! Gössesaemalia .
En spännande utmaning och min första etapp till att ev. göra en Tjejklassiker under 2011. Det är mer än 8.000 tjejers som anmält sig till tjejvasan i år. Så vi blir många där ute i spåren :)

Jag fick en Garmin Forrunner 305 i julklapp, så jag ska kunna träna som bara den nu :)...eller iaf se vart i spåret som jag hade högst puls och höll på att storkna :)
Av min son fick jag smycken och detta fina ljusfat med snöbollsljus.



och en fin julblomma



såhär skönt trött blir hunden av en promenad och springa på IP i snön....

Ha en skön fortsättning!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg