Vilken helg jag har haft!
Fredag = Julfest med jobbet och Lördag = klassfest med gymnasiklassen....PARTY!!!
Flexade ut kl 15:00 i fredags för att hinna hem, duscha, fixa till mig och iväg till en arbetskompis på förfest. För att sedan åka på julfest!! Det var så fint med duktningen, piffet runt om kring, god mat, 499 st glada och trevliga kollegor. Allt var så perfekt med massor av skattade jag och en hel del tid på dansgolvet. Var hemma och i sängs kl 03:00.... Jag var lite sådär pigg på lördagen och tanken på att gå på fest igen var väldigt långt borta. Men jag åt lite mat, tog en promenad med hunden och så var "Party mode" på.
Klassfesten var vekligen också lyckad. Några har jag inte sett på 21år sedan sist...så det var riktigt kul. Det roliga var att alla var sig likt....men gick in i samma roller man hade i skolan på något vis..Mysko!
Söndagen var inte kul....så trött, så trött!!
Idag är det inte mycket bättre.....o det blev inte bättre av att veta att man hade ett leverantörsbesök på morgonen. Mycket surr om julfesten och vem som sjöng flest karaoke låtar. Men nu har halva dagen passerat o snart kafferast.

Ikväll ska jag på inredningsparty. Living and Room. Det är fösta gången jag är på ett sådant men med tanke på allt fint som finns i katalogen så blir det


Kram Sussi

Kommentarer

Allis sa…
Vilken festhelg!! Åh va kul du verkar ha haft det!! Många minnen att tänka tillbaka på. Hoppas att du hittade något fint på "home partyt" det brukar man göra. ;-)
Ha en fortsatt skön vecka!!

Kram Eva-Lis & Zaga

Populära inlägg