Odd molly

Igår så blev ingen joggingrunda ute i snön men däremot så åkte jag och sonen till gymmet och tränade. Det var riktigt kul och jag blev riktigt imponerad över vilken ork han hade att springa på löpbandet. Vi avslutade med att göra sittup's med medicinboll. Det var riktigt drygt men bra för magmusklerna, men kul :)
Idag är han på idrottsgymnasiet i Falun och tränar innebandy med klassen och eleverna som går där på gymnasiet. Är lite avensjuk på det faktist....Tänk om det hade funnits innebandyklass då jag gick i skolan. Va kul det hade varit!!

Jag kom på att jag har inte visat att jag köpte en Odd Molly då jag var i stockholm. Gräsligt dyr var den men jag ville verkligen ha den.... På bilden nedan så ser den plommonfärgad ut men den är mer gråblå till färgen, iaf den som jag köpte.


Köpte även en Gant skjorta som jag är riktigt nöjd med o med tanke på vad Odd Molly blusen kostade så hade jag kunnat köpa två gant skjortor för priset av en Odd Molly.....*suck* Vet inte riktigt hur jag tänkte där....Men nu hänger den i min garderob iaf  :)



Kommentarer

Populära inlägg