Lovely Lexington

Mitt favorit  märke bland textilier är helt klart Lexington. Det är helt enkelt min stil. Enkelt, stilfullt, lite marin känsla och sååååå snyggt. Jag har redan en del handdukar och badlakan, dukar, kuddar av märket men just nu så står deras porslin på önskelistan. Deras sett Lexingtom Details, en bordservis som bl a innehåller tallrikar, glas och bestick är så snygga. . Tallrikarna, muggarna och skålarna är dekorerade med en handmålad bård och en stämplad stjärna. Glasen, vinglas och tumbler, är munblåsta. Besticken säljs i set om 12 st och kommer i en fin plåtbox. Alla delar är tänkta att passa till såväl till vardags som till fest och kan diskas i maskin. Vill verkligen ha dom. Hoppas jag känner att jag har råd att köpa dom en vacker dag. Finns både i blått och rött





Alla bilderna är lånade från olika sidor på nätet


Ha en skön fortsättning av helgen!

Kram Sussi







,


Kommentarer

Håller med dig om att de har så snygga saker. Mycket jag skulle vilja ha, men måste först rensa ut och göra mig av med allt jag har innan jag släpar in något nytt ;)
Ha en bra vecka!
kram Ullis
Anonym sa…
Åh vilken finfin blogg:) Kolla gärna in min nystartade blogg också, http://drommar.styleme.se
Kram I

Populära inlägg