Idag har det vart fullt upp på jobbet. Massor att göra så dagen bara svischade förbi. Jag är så glad över att jag har det jobb jag har och att jag har dom arbetskamraterna som jag har. Efter jobbet blev det en snabb vända till tippen och slänga en massa bråte. Det blir rätt mycket spillbitat kvar efter byggkillarna + att vi rensade förrådet för ett tag sedan men inte haft möjlighet att åka iväg med. Det blir nog en vända till på onsdag också så får vi bort allt skräp. Skönt!
Har också hunnit med att springa en runda med hunden. Riktigt skönt och friskt ute. Sprang med både mössa och vantar....jag hatar att frysa då jag springer. Fast efter ett tag så blir man ju varm.....

Efter det så blev det slappat i soffan med lite kvällsfika. Sambon är på innebandy och blir borta någon timme till. Inte så ofta som jag och sonen är hemma helt själva, så det var riktigt myspysigt




kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg