I natt har jag knappt sovit alls.Vet inte varför, det gick bara inte att sova. Konstigt nog så känner jag mig inte speciellt trött (just nu) fast det blev knappt 2 timmars sömn. Hoppas jag orkar med dagen, för det är en hel del som ska göras på jobbet nu.

För tre veckor sedan så började jag äta kosttilskottet Arctic Root. Dom innehåller rosenrotsextrakt och ska vara uppiggande och bra att motverka trötthet och svaghetskännsla. Jag har aldirg riktigt trott på kosttilskott och så har jag svårt att svälja tabletter. Just kosttillskottstabletter för jag inte riktigt vet vad det är jag stoppar i mig. Men nu har jag ätit dessa i tre veckor och jag känner mig faktist mycke piggare. Kan rekomenderas att köpa om du känner dig trött och orkeslös.
Om jag inte är allt för trött ikväll så ska jag ut på en joggingtur. Var ut tre gånger förra veckan med sedan så kände jag av baksida knä, fick ont i knävecken. Ett ställe jag aldrig haft ont i tidigare. Förmodligen så var det någon typ av överansträngning. Så jag har tagit det lungt med både promnader och joggingturer. Men ikväll ska jag nog göra ett försök.

I fredags så köpte jag två thujor med beslysning. Jag satte dom en på var sida om trappen. Det blev riktigt fint. Har dock inte fotat något. Brokvisten är också klar nu men det fattas lite måleri. I helgen var det allt för kallt för att måla ute....Hoppas att det blir lite varmare nästa helg så vi kan måla klart innan det blir vinter.
Bild lånad från Clas Ohlson

Hoppas ni alla får en bra start av veckan!
Kram Sussi


Kommentarer

Hej Sussi
Jag har också svårt att svälja tabletter så jag brukar ta en hutt ChiSan när jag känner mig trött. Eller Blutsaft. Om du får onte på baksidan kan det vara en inflammerad slemsäck. Brukar jag få direkt jag börjar löpträna efter ett uppehåll.
Kram

Populära inlägg