Vita gåvor

Idag blev jag verkligen överraskad när sambon kom in med posten. Det var ett stort paket till mig!!! Först förstod jag inget alls med det stod Vita Gåvor på påsen så förstod jag att det var från Swapen.
Jag har lixom inte hunnit till att skriva några "ledtrådar" till min hemliga vän *sorry* men jag kan säga att hon har verkligen inte haft några problem att hitta på saker inom SPA/Badrums temat som det är denna gång.
Oj, vad denna påse var proppfylld med mysiga saker. En riktig godispåse.
Tack snälla söta!!!!




Den innehöll hårinpackning och ansiktsmask...



Små söta tvålar som ser ut som karameller (kanske ska bita i dom)...men jag tror det är tvålar



En söt liten nessisär



Skrubbhandskar och boll



och till sist även doftljus....



Just nu så känner jag att jag är glad att vi har ett bubbelbadkar i vårt badrum. För ikväll ska jag bada, skrubba kroppen, lägga ansiktsmask, hårinpackning, tända ljus och bara mysa. Kanske det kan bota min förkylning också.
TACK!!! 
för alla fina gåvor.

Kram Sussi

Kommentarer

Karoleen sa…
Oh, vilken godsakspåse =) Jag lånar en bild från dig och lägger på VG bloggen om det är ok?

Mvh K
lolla sa…
hejsan
gud vad kul att du gillade mina små gåvor.....det blir juh extra kul att ge när man hör att mottagaren blir såhär glad :))
ha nu en skön stund i badet och bara njut
kram lolla
Så fina saker du har fått. Har inte heller hunnit skriva några ledtrådar till min hemliga vän. Kanske dags att göra det.
kram Ullis

Populära inlägg