Favorit butik Nr: 1

Nu har min förkylning vänt...men inte till det bättre :( Nu är jag istället dunder förkyld och hostig. Känns lite sådär att jag snart vart hemma från jobbet i en vecka. Jag kommer ligga efter massor då jag väl blir frisk o kan jobba. Men jag kanske blir super duper frisk imorgon så jag kan jobba :)
Visst är det konstigt att när man är sjuk så längtar man till en massa saker att göra men som man inte kan eftersom man är sjuk...eller iaf så är jag så. Men när man väl är frisk så kommer dessa saker inte riktigt i samma fokus. Jag blir ofta väldigt sugen på att ut och springa när jag är förkyld men när jag väl är frisk så känns det väldigt motigt. Varför är det så?
Ett ställe som jag länge har tänkt att besöka är Furutorp i Rättvik. En jätte mysig inredningsbutik. Det poppade upp i skallen nyss att jag kanske kunde åka dit, men det går ju inte. Jag kan ju inte gå in där snuvig, febrig och hostig....Nej det får allt vänta tills jag är lite piggare. Men jag kan iaf visa lite fina bilder från butiken. Det finns så mycket fint i denna butik så när man väl kommer in i butiken kan ta väldigt lång tid innan man kommer ut därifrån igen. Jag går oftast runt flera varv efter varv....hihi
Alla bilder som visas nedan är lånade från bloggen Livet på Furutorp.









Hoppas ni alla får en underbar dag!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg