Fredag

Tänk att det är fredag....igen!!! Veckorna bara susar förbi i en himla fart.
Sonen är hemma och har ont i halsen idag och själv så har jag ont i huvudet som om man skulle ha feber. typ förkylningsfeber. Fast jag har inge....Orkar inte vara sjuk något mera. Jag åkte ju på öroninflamation för inte så länge sedan och före det var det tandvärk...Nej, nu vill jag vara frisk!!!
Frisk så man kommer igång mer träningen igen. Det var längesedan som jag var på powerplate nu och om jag mår så här så kommer det att dröja ett tag till innan jag kommer dit igen.
Kollade lite i nya katalogen eller jag kollar i den rätt ofta i jobbsyfte. Men det är inte så ofta som man kollar på andra avdelningars artiklar. Såg denna fina "Housekeepers box" att ha rengöringsmedel och diverse städprodukter i. Tror nästa att jag ska köpa mig en sådan.....finns på Clas Ohlson för 199 kr.


eller denna tygklädda sladd som man kan ha med en snygg glödlampa så blir det en taklampa. Sladden finns i olika färger. Vit, svart, grön, röd och svart/vit.



eller dessa söta buxbombollar med ledbelysning  3-pack för 199 kr. Fina att ha ute i en kruka nu när det är mörkare på kvällarna.


Hoppas ni får en trevlig fredag och helg!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg