Vilken vecka det har vart. Jag kände redan i slutet av veckan i Turkiet att jag började få lite ont i ena örat. Sedan så blev det bara värre och värre + att jag fick feber. Så i tisdags fick jag åka till vårdcentralen där dom konstaterade att jag hade hörselgångsinflammation  i örat. Så jag fick örondroppar att ta fyra ggr per dag. Det har jag tagit nu och det känns mycket bättre. Själva sprängvärken är borta men det är fortfarande svält inne i örat. Det är verkligen ett himla pillande med örondroppar, man måste ju ligga ner och ta dom o vänta ett tag. Himla drygt! Men nu ska det nog vara klart snart.
känns som hela denna sommaren vart fylld med värk. Först tandvärk o sedan öronvärk. Inte alls kul.  Kan bara bli bättre :)

Tur att jag har haft denna

och denna...

Nu ska vi  nog börja måla staketpinnar igen för sambon är och köper virke till staket så det blir klart någon gång.  Vi har fortfarande hela framsidan kvar att göra.....Det sniglar sig fram :)

Ha de

Sussi

Kommentarer

Vilken otur du har. Hoppas verkligen att du är piggare snart. Ser i alla fall ut som om ni hade det toppen på semestern. Vilket ställe. Tur att du i alla fall hann hem innan värken kom på riktigt.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Populära inlägg