Semester

Nu är det riktigt nära tills jag får min efterlängtade semester. Det har vart riktigt jobbigt att ha så sen semester som jag har i år. Men jag får vara glad att jag fick ihop några semesterdagar, så jag kan vara lite leedig iaf.
Jag stämplar nog ut vid 15-tiden idag...o det ska bli såååå skönt!! Först tänkte jag sluta redan vid lunch men eftersom det bara är jag och en sommarjobbare här på kontoret idag och han ville gärna gå tidigare idag. Så kunde jag inte neka honom. Han ska ändå jobba HELA sommaren. Därför så jobbar jag till 15:00 idag men det blir nog inte många minuter efter det :)
Jag ska hem och lägga mig i hängmattan och njuta av ledigheten. Finns det något bättre än att ligga i en hängmatta och läsa en bok??
Bildkälla: internet

Idag när jag var hem på lunch så ringde dom från ett åkeri att dom kunde leverera vår nyinköpta diskmaskin. Vår gick ju sönder under påskhelgen och vi har tyckt att vi klarar oss utan. Men i måndags kväll fick vi nog!! Fy dåne vad det är tråkigt att diska. Svårt att hitta på något som är tråkigare faktist. Vi gick in på 30.se och beställde en till oss. Det tog fyra dagar. Helt perfekt att få den hemkör till dörren. Så ikväll ska sambon installera vår nya diskmaskin, medans jag ligger i hängmattan *ler*

Fast jag tror nog att jag ska testa min nya pulsklocka ikväll.  Det är en pulsklocka med GPS. Den mäter pulsen samtidigt som den loggar träningsrundan med hjälp av en trådlös gps motagare.  Den lagrar vart man har sprungit,  eller gått, cyklat. Hastighet, höjd mm. Man kan koppla upp sig mog google maps och se vart man vart. Coolt! Den spar även data så man kan analysera sin träning. Hoppas den funkar bra :)

Bild. Clasohlson.se

Bild lånad från Clasohlson.se





Hoppas ni har en fin sommar och att ni får en trevlig helg!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg