Skolavslutning

Skolavslutning och sommarlovet börjar för alla skolbarn. Vi var med och tittade på sonens och alla andra i högstadiet som hade sin avslutningen i kyrkan idag. Med fin sång, musik, stipendium delades ut och alla niorna fick sina betyg. Efter det åkte vi hem och fikade och åt god chokladtårta som sonen ville ha. Man fick lite sommarkänsla, trots att vädret var mulet och lite halvkallt.

Vill även passa på och visa mitt superduperfina bord som sambon har snickrat ihop. Jag som älskar kryss!!
Jag har ritat hur jag ville ha det och han byggde...Prefekt! Enda kruxet är att jag vill ha fler...:)
Nyinköpt lykta från Clas Ohlson
 

Trevlig sommarlov alla barn!

Kram Sussi


Kommentarer

Ja nu har barnen fått sommarlov, så skönt för dem. Bordet var ju hur snyggt som helst, förstår dig verkligen att du vill ha flera. Nu blir det en tur till Insjön. Ska till CO och så har barnen bestämt att de ska ha pizza för att fira sommarlovet.
Ha en skönt helg!
Kram Ullis

Populära inlägg