Hemlig gåva

Tiden bara rusar iväg. Jag har vart påväg att skriva detta inlägg i flera dagar med det har alltid dykt upp något. Men förra veckan så fick jag min gåva från min hemliga vän från Vita gåvor och jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte visat här på bloggen tidigare vad jag fick. Det var Pyssel och handarbetes tema och av min vän fick jag följande.  Ett fint armband, en klänning eller vad jag ska kalla det, fint kort och en sov gott skylt.

Tyvärr så var skylten sönder då den kom men jag tror det ska gå och limma ihop den på något vis. Den var iaf väldigt fin.

Tack så hjärligt för mina fina gåvor.
Själv så har jag min hemliga väns paket här hemma men inte fått iväg det. Ska försöka skicka det i morgon så det kommer fram efter helgen.

Annars denna vecka så i måndags så var  jag och rensade rabatter hos min mormors syster och P klippte gräset. Så hennes trädgård blev jätte fin. Det har vart väldigt mycke trädgårds arbete den senaste tiden vilket har känts i kroppen. 
Tisdag var det jobba och powerplate träning.
Onsdag -Till vetrinären med hunden som har infektion i näsa och hals + att det droppar blod från snopperiet. Så det kan vara förstorad prostata, men det vet vi inte säkert. Vi vet att urinen var bra. Ska avvakta över helgen och se om det slutat eller om det fortsätter. Han äter penicillin nu. Han har inte ont  någonstanns och är pigg som vanligt. Så det är svårt att tro att han är sjuk....Jobbigt när inte djur kan tala om vad som är fel.
Tosdag- Skulle tränat power plate men kände att min rygg inte pallrade med det. Fick bära ut hunden från vetrinären i onsdags, eftersom han fick lov att sövas under undersökningen av näsan. Det är rätt tungt att bära 24,8 kg sövd hund kan jag lova.
Frdeag - det är idag!!
och imorgon blir det 70-tals party med jobbet. Jag har en helg galen outfit. Kanske jag visar bild på den senare. Nu ska jag njuta av kvälls solen i uterummet.

Ha en underbar kväll och helg!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg