Idag regnar det som bara attans. Ganska skönt att sitta inne och kolla frukosttv med en kopp kaffe.  Ibland önskar man att hunden kunde komma på att  idag går vi inte ut något alls, så som en katt kan göra. Men icke. .....Han vill ut oavsett om regnet står som spön i backen.

Storstädning står på schemat idag. Det behövs verkligen!! När det är fint väder så vill man inte vara inne och städa o nu när det regnar så vill man bara sitta och slappa...konstigt det där! Det är iaf väldigt skönt att vara ledig i FYRA dagar.
Igår var vi och storhandlade på ICA maxi och efter det firade vi vår ledighet med att äta plankstek här hemma. Det är sonens favorit och han fick bestämma vad vi skulle äta. Det var väldigt gott!!! Helt okej att äta plankstek på en onsdag ;)

Snurrade in på Par Courrier sida....och har setat där och tittat på allt fint som finns där. Väntar på att städlusten ska infalla. All bilder nedan är lånade från Par Courrier's sida.








Jag älskar deras saker och önskar så att jag kunde köpa allt från denna butik!!!

Nu måste jag nog ta tag i min städning, sambon har redan börjat plocka.
Ha en underbar Kristihimmelsfärd's helg!!

Kram Sussi

Kommentarer

Så mycket snyggt på bilderna. Håller med dig att det är mycket som man vill ha. Visst är det trist väder nu. Har knappt varit ut på två dagar. Blev i alla fall en tur till Insjön idag för att handla lite olika saker.

Ha en bra helg!
Kram Ullis
Allis sa…
Åh va mycket fint du visar på din sida!
Tack snälla för dina rader om Zaga! Ja hon är helt outstanding av mina hundar.;-)
Städlusten den måste nog jag plocka fram i dag för jag ser att snabeldraken behöver luftas.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Eva-Lis & Zaga
Åh vad mycket fint du visar. Dags att ta fram den STORA plånboken :O)
Kram Agneta

Populära inlägg