Ombyggnad & vårtecken

Bygger om lite på bloggen idag. Testar mig fram hur jag vill ha det.  Det kommer nog ta ett tag innan jag är nöjd och att den ser ut så som jag vill.  jag är iaf nöjd för idag. Just nu så kollar jag på olika fonter. Det finns ju en uppsjö av olika fonter att ladda ner på dafont. Svårt att välja :)

Annars så har vi idag tagit det ganska lungt. Setat i solen, grillat korv, vart ute med Rocky på promenad. Vi gick till IP och släppte lös honom så han fick spinga av sig lite.
Såg även att mina tulpaner är påväg upp vid husväggen. Här har vi unter vintern skottat bort snön så den har smultit bort mycke fortare än på övriga tomten. för vi har väldigt mycke snö kvar på gräsmattan. Så jag blev riktigt glad att se ett litet vårtecken sticka upp.

Så här ser det ut på vår baksida. Ett tag kvar tills man får ta fram gräsklipparen känns det som....haha

Nu ska jag kolla var P gör inne på kontoret. Det är fortfarande inte klart där inne...ett segt och långdraget projekt blev det. Men snart så .... :)

Ha en fortsatt skön påsk helg!

Kram
Sussi

Kommentarer

Visst är det för mycket snö kvar än. Håller du på att göra vårfint här inne? Din nya header var så fin. Ska fixa lite hos mig jag också bara jag är klar med köket:)

Ha en fortsatt bra påsk!
Kram Ullis
Allis sa…
Va fint du gjort! Man kanske ska förnya sig lite på sidan..............
Det blir lätt så att det går i samma hjulspår.
Ha en skön annandag!
Kram

Populära inlägg