Mega trött är jag idag...förstår inte. Men det känns som om allt går i hundraåtti just nu så det är kanske inte så konstogt.
Igår var det avslutning med innebandyn. Vi var 6 tappra föräldrar som vågade ställa upp och spela föräldramatchen mot barnen/ungdomarna. Det var jobbigt men kul!!! Det märks att man inte spelat på ett tag (typ flera år) och tappat så gott som alla bollkontroll kändes det som. Men vi spelade i 45 minuter och efter det blev det korvgrillning, saft o kaffe, prisutdelning mm
Idag har jag ont i ena vristen efter alla start och stopp igår....lite smått träningsvärk i ryggen har jag också. Det kommer förmodligen bli värre imorgon. Det brukar alltid va värre träningsvärk två dagar efter man gjort något ansträngande. Så vi får väll se hur jag mår då....

Slösurfade lefter lite new england produkter till kontoret och hittade en sida med en hel del fint. Bluered Eller vad sägs om denna fina kudde.


Ikväll ska jag och sonen åke på shopping. Han vill ha ett par vita jeans och ett par röda och svarta...Vi får se vad hittar. Liste småmysigt att få lite egen tid bara han och jag.

Trevlig Onsdag!

Kram Sussi

Kommentarer

Populära inlägg