Gnistrande sol och plusgrader

Vilket härligt väder det bjuds på nu. Solen strålar och himlen är blå, vägarna börjar lite smått att bli isfria. Man kan skymta asfalten lite här och var. Det är härligt. Jag får alltid lust att ut och jogga då jag ser asfalten titta fram. Men det är lite väl mycke is och snö på vägarna ännu så det får vänta.....jag kör på med power plate istället :)
En lite mindre rolig sak när vårsolen skiner är att man ser hur skitiga fönstren är och att det är dammigt överallt!!! Känns som om mitt hem är ibehov att en STOR städning omgående. Men det får vänte lite.... imorgon åker jag (och sambon) på kryssning med mina (våra) underbara jobbarkompisar. Vi är hela 32 st som åker så det kommer garanterat att bli kul. Så städningen får vänta :)

Visar lite fina bilder från Impressionen








Hoppar ni får en trevlig fredag och helg.
Själv så ska jag dricka goda drinkar, äta gott , skratta i massor och dansa hela natten...


Kram Sussi

Kommentarer

Hoppas att du har haft det bra på kryssningen. Helt underbara saker du visar på bilderna. Det är mycket vill ha där. Visst är det skönt med asfalt, men vi har fortfarande mest snö och is på våra vägar.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Populära inlägg