Bakning

Igår så lovade jag sonen att jag skulle baka muffins i mina nya fina formar som jag fick av min "hemliga vän" med "smarrigt klet på" som han säger dvs frosting.
Sagt och gjort!
Det blev både blåbärs cupcakes och vanliga cupcakes med frosting på. Sonen hjälpte till och göra frostingen men så mycket mera hjälp fick jag inte *haha*
Jag är mycket nöjd med formarna. Blåbären gick igenom en del men det brukar dom göra på de flesta. Vi färgade frostingen rosa så det skulle matcha.





Imorgon är det fredag.Så fort veckan har gått. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kram Sussi

Kommentarer

Så smaskigt gott det ser ut. Antar att du fick bra hjälp att äta dem i alla fall.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis
Allis sa…
Åh va goda de ser ut!!
Önskar dig en skön helg i det fina vårvintervädret!
Kram

Populära inlägg