Utmärkelse

Det är glest mellan inläggen här på bloggen. Vet inte vad jag gör men...tiden tycks inte hinna med.
Sedan jag sist skrev så ha jag fått en utmärkelse av  Leva på landet. Tack snälla Ullis för att du tänker på mig!!!!


Reglerna ser ut så här.


A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Skickar den ändå vidare till följande bloggare som har det gemensamt att de är Dalabloggare, allihop utom en, som har blivit en alldeles speciell vän här i bloggvärlden. Ni får ta den om ni vill ha den.
Det blir lite klurigt att hitta sju stycken dalabloggare som jag följer. jag snurrar mest runt lite här och var och läser, tittar och njuter av fina bloggar.
Men dessa vill jag skicka denna awardsen vidare till för dom har väldigt fina bloggar som är fyllda av inspiration, pyssel och fina bilder: Hemma hos Zaga, Hemma på Landet,  Fru Sätterlund, Jordgubbar med mjölk, Norrgården, På Lindgården ....fler kan jag inte komma på att jag besöker som är från dalarna....och så en utanför dalarna Det svarta taket .

Sedan var det det där med att berätta 7 intresant fakta om mig själv...hmn. Vet inte om det är så intresant men det är iaf sju saker som beskriver mig ganska väl.

 * Jag är extremt morgon trött och ligger alltid kvar i sängen tills P har gått upp,

 * Tidsoptimist....Jag är så gott som alltid ute i sista sekund och får jäkta som tusan för att hinna i tid för att jag kommit på att jag ska bara göra "det" innan jag åker och så blir det superstressigt.

 * Envis och självkritisk

 * Fixar det mesta. Man klarar av mera än man tror bara man försöker...det kanske inte blir perfekt resultat men man har iaf gjort det själv.

 * Gillar inte "tillälliga lösningar"

 * Sportig- Försöker iaf att träna lite då och då. Just nu är det power plate som gäller. Gillar det mesta inom sport. Har spelat innebandy i många år själv och lagt ner en hel del tid på sonens innebanylag som tränare.

 * Djurvänn! Skulle kunna ha många fler djur bara det fans tid och plats. Har både katt och hund och är en fd. stalltjej.

Så nu var det klart :) Fick tänka lite där..



Imorgon blir det till att träna Power plate igen. Var där i lördags och körde ett stenhårt pass som jag fortfarande har träningsvärk ifrån...efter det blir direkt till hundkursen som börjar imorgon..Det ska bli kul att få börja jobba lite med hunden igen.

För övrigt så kan jag berätta att jag och I  vann bowlingen med jobbet...eller iaf B-finalen.( Vi var 10 poäng från att gå till semi) Vilket var den final som gick sist av alla vilket var en bedrift eftersom vi då hade stått vid baren mycke längre än alla andra *haha*!!!.......:) Men kul hade vi och vann gjorde vi.

Avslutar här och nu!!

Ha det underbart.

Kram Sussi

Kommentarer

Tack så mycket för awarden!! Kul att du uppmärksammar Dalabloggare :) Ska kika in där också..

Ha det gott,
Kramar Therese
Stina sa…
Så gullig du är som tänkte på mig, du söta. Tack så mycket.
Trevlig läsning om dig var det också.:-) Kram Stina
svartataket sa…
Tack!! Vad glad jag blir!
Nu ska jag bara komma på vilka jag ska skicka den vidare till också.
Nu vet man lite mer om dig också:))Känner igen mej i mycket:))

Tack!
KRAM Jessica

Populära inlägg