Grattis Sverige!!

till JVM bronset och vilken utklassning det var...Kul! Självklart är man lite stolt över att Oliver Ekman Larsson är Leksing :)
Just nu så väntar jag på att finalen ska börja men det är en timme till dess så jag kan sitta här en stund och uppdatera bloggen.
Vi har -26 grader kallt just nu och det kommer nog bli ännu kallare. Det sägs att det ska bli runt -45 i Särna (Norra Dalarna). Det är KALLT!!!  Det har vart gnistrande sol och blå himmel idag men kallt som skrutt så det är lite synd om alla skolbarn som har jullov och inte kan vara ute och leka i snön. Ingen längre tid iallafall.

Idag så har jag shoppat! Fast inte till mig själv, tyvärr...Sonens xbox360 var in på lagning och när vi fick tillbaka den så höll den i EN dag. Så det var inga glada miner här i veckan. Jag är glad över att vi säljer xbox360 på jobbet och att jag har personalrabatt :)




Sambon fick sin nya blixt till kameran idag. Vilken skillnad det blir på fotona. Med ljus så varje bild ser mer klar och skarp ut. Tar ett tag att lära sig hur man ska fota med blixten på bara utan att få konstiga skuggor osv.infogar lite bilder som jag knäppte under kvällen som avslutning av detta inlägg







Sedan så kan jag avsluta med att säga att vi rivit ut allt på kontoret. Dörren ni ser lite i bild ovan...det är nästa rum på tur för "make over". måste komma på någon smart förvaring...några tips?

Ha de bra i kylan!

Kram
Sussi

Kommentarer

Så fina bilderna blev. Vilken tur i oturen då att det kunde bli en ny xbox till skapligt pris. Vi håller tummarna att de xbox som vi har hemma ska hålla länge till. Hu vad kallt det är och i morse hade vi dessutom strömavbrott.

kram Ullis

Populära inlägg