Underbar vecka

Vilken rivstart det blev på denna vecka! Det är först nu som jag är skapligt pigg så jag kan uppdatera bloggen. Jag började mitt nya jobb i måndags och det har verkligen vart intensiva dagar. Vart runt i hela huset och hälsat och blivit presenterad av alla!! Många namn och ansikten är det att hålla reda på just nu. Men det är nästan värre att hitta rätt. *haha* Jag kan iaf hitta till mitt kontor nu men imorsse när jag skulle gå till köket med matlådan hamnade jag helt galet så en tjej fick visa mig. Det kan bara bli bättre :)
Jobbet är verkligen jätte kul och intressant. Alla mina arbetskamrater är alla jätte trevliga och jag trivs så bra. Det är en sådan skillnad mot min förra arbetsplats som var rena öken.....blir irriterad bara jag tänker på det.

Förra helgen då vi var i Stockholm var också mysig. Det var så skönt att få komma iväg bara jag och P, bo på ett jätte fint hotell och riktigt skämma bort oss med god mat och dryck. Maten på Resturang J var verkligen att rekomendera och vilken mysig miljö. Allt i Newport anda.....Rummen var designade av ROOM. Alla handukar, badrockar, sängkläder vart från GANT. Vem ligger inge skönt i en säng bäddad med lakan från GANT??? Till och med sambon har pratat om sängkläderna att dom var sköna och att man kanske skulle ha sånna hemma i sängen.....så jag har min önskelista klar.
Som dom skriver på sin hemsida "En kombination av tidlös lyx och genuin hemtrevnad, färgerna rött, vitt och blått tillsammans med oljad ek och mörklaserade golv".  Jag åker gärna tillbaka dit och tar ett glas vin i härliga fotöljer framför den öppna spisen". (egen bild på vårt hotellrum).

Nu ska jag sova så jag orkar med en till dag på mitt underbara jobb!

Kram Sussi

Kommentarer

Härligt med en helg på tu man hand! Fina sängkläder och vad fint hotellet måste vara om det är inrett av Room- en underbar butik!
Ha en bra helg och tack för din kommentar för några inlägg sedan ang mina loppisfynd, ska nog ha en liten julgran i hinken med tovade hjärtan i girlang från Én Gry og Sif!
Hälsningar
Maria
Så mysigt att få komma iväg så där bara på tu man hand. Härligt att du fått en sådan bra start på CO. Kul att det redan känns så mcyket bättre än din förra arbetsplats. Att hitta kommer du nog snart också att göra:). Usch och fy vilket trist väder vi ha nu i helgen. ska snart ge mig i väg till Falun.

Ha en bra helg!
Kram Ullis
Johanna sa…
Låter alldeles underbart! Sängkläderna ser verkligen lockande ut!

Kram Johanna

Populära inlägg