Igår så fick två renar flytta in hos oss...Visst är dom söta? Jag hittad dom på Grimgården. Ett ställe som jag kommer att besöka flera gånger nu när jag vet vart det ligger....o ta med mig kontanter!

För någon vecka sedan så var vi till Gräs i Värmland och hämtade två fina korgstolar. Den ena står nu i vardagsrummet och man sitter jätte bra där. Som överdag till dynan har jag använt mig av ett örngott. Det blev jätte bra. Snabbt och enkelt :) Nu till jul ska jag byta ut kudden till en lite mera julig. I fönstret ser ni min  fina hjärtljusstakar från Clas Olson. Har en till i andra fönstret också :)

Nu ska jag och mor till Borlägne och julshoppa lite.

Ha de bra!

Kram Sussi

Kommentarer

Allis sa…
Vilka fina renar/älgar du visar och ljusstaken den är jätte fin!! Nusnäs staken står ju nästan varje fönster .......mycket stilfull och vacker.Vart ligger Grimgården?? Kan ju va kul med lite nya inredningsbutiker. :-)
Hoppas att du haft en skön 1:a advent och att kommande vecka blir bra.
Kram
Tänk att du också gillade renarna, det gjorde nämligen jag också så det finns en här hemma också. Jag har ju turen att åka förbi varje dag så det är ju bara att slinka in hos Gunilla, men jag ska nog inte ha pengar med mig varenda gång för då blir jag fattig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Populära inlägg