Dagarna och veckorna bara flyger iväg. Jag har redan jobbat fyra veckor på mitt nya jobb och det känns som om jag började igår. Det är fortfarande massor att lära sig och min introduktion blev lite ännorlunda eftersom min mentor som är gravid fick lov att gå ner i tid och nu är helt sjukskriven....men jag gör så gott jag kan.
Idag är det dags att damma av alla advetsljusstakar och julgardiner. Iår har jag köpt två nya hjärtljusstakar till  vardagsrummet.  Inköpt på Clas Ohlson. Jag har även en sådan på mitt kontor men jag vill ha dom hemma ändå :)

Nu ska jag bege mig ut på en liten shopping runda..Åka till den nyöppnade gårdsbutiken lokgården och se vad dom har för fint, sedan blir det nog en tripp till Grimgården också (änteligen) Även det en gårdsbutik med fina saker.

Ha en underbar helg i första advent!

Kram
Sussi

Kommentarer

Har tittat på den ljusstaken ,men nöjer mig så länge med de jag köpte förra året. Så kul att du hittade till Grimgården. Hittade du något kul? Hur var det på Lokgården? Har inte varit dit än.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Populära inlägg