Tripod lamp

Nu har jag bara 1½ vecka kvar av min arbetslöshet. Dagarna går väldigt fort här hemma. Det känns som man inte gör något alls, men dagarna går. Jag ser verkligen framemot att börja jobba igen och på en ny arbetsgivare och nya arbetskompisar. Det ska bli spännande, lite nervöst men amtidigt väldigt roligt. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad att jag får denna chans till ett bra jobb hos en väldigt bra arbetsgivare.

Idag ska jag iallafall sy band till mina fusk rullgardiner som jag ska ha i vardagsrummet. Kanske jag ska slå till och köpa lite nya blommor också...vi får se vad jag hinner med *haha*

Denna fina Tripod lamp från Par Courrier får väldigt gärna flytta in hos mig. Älskar den!!!!
All bilder är lånad från Par Courrier's sida.






Ha en skön onsdag!

Kram Sussi

Kommentarer

Hej och kul att du kikade in hos
mig :)
Gardinen var bus enkel att göra. Tog bara ett vanligt spetslakan och kapade till rätt höjd. Sidorna klippte jag inte ens av utan vek in till rätt bredd. Köpte sedan färdiga breda bomullsband och sydde på. Voila!

Såg i ett tidigare inlägg att ni kapat syren häcken. Vi gjorde likadant i fjol höstas. Vår syren blev jätte stor och fin runt om i somras. De växer som ogräs.

Kram Viveka
Allis sa…
Lycka till med ditt nya jobb!! Kan det vara på ortens största firma Cla... O??
Vilka fina bilder du visar, lampan är ursnygg, den får gärna flytta hem till mig med!!
Ha en fortsatt skön vecka!!
Springer hälsningar från Eva-Lis & tjejerna
alegni sa…
vad spännande det låter med nytt jobb. hoppas du kommer att trivas både med arbetstuppgifterna och jobbarkompisarna! kanske du kan unna dig en sådan där supersnygg lampa när du får din första lön :)
kram
ingela
ja... varför är de så dyra dessa UDDA MOLLYPOLLY BLUSAR!!!!!

kanske just därför de är så eftertraktade.... eller hur?

Kram Linda
Katta sa…
Vilken snygg lampa! Vad roligt att slippa arbetslösheten och att få ett nytt jobb att se fram emot, låter härligt. Kram Katta
Det blir säkert jätte bra på CO. Alla säger ju att det är en väldigt bra arbetsgivare så du kan nog bara få det bättre. Lampan var så snygg, men maken skulle nog inte gilla den. Vi tar en tur till IKEA i morgon så får vi se vad det blir.

Ha en bra helg!
Kram Ullis
Unknown sa…
Hej,

Ville sända ett stort tack för fin komplimang ang mitt hem i Allers.

Detta år kommer jag att ha en annan stil på julen än i fjol

Håller redan på att fixa och dona-

Mina grannar är vana vid att julen flyttar in tidigt hos oss.

Kramisar
Jeanette
Signe 1 sa…
Tack för titten hos mig!:-)Vilken mysig blogg du har! Må gott, kram Sofia
Hei:)

Slike lamper som det er jo så stilig!!

Gløggen skal ikke åpnes før 1 desember.. :).. får se om jeg klarer det da, er så spent!

Det blir nok bra å komme tilbake til jobb, det gjør godt for kropp og ikke minst sjel;)

Masse lykke til!

Klem L:)
Anonym sa…
vad jag letade efter, tack

Populära inlägg