Helgstädning

Idag har det vart storstädar dag här hemma. Känns riktigt skönt nu när det är klat och rent. Passade på att byta ut mina pappilinamattor mot några av mina ärvda trasmattor. Bytte även söngöverkast till mitt superfina virkade överkast. Tänk att så lite kan göra så mycket med ett hem. Jag blev jätte nöjd.
Så nu kan vi fira alla helgona...fast vi kommer ju inte att vara hemma då. Men det är iaf nystädat när vi kommer hem och det är ju inte helt fel.





Nu ska jag kolla på "Arga snickarn" det är hela familjens favoritprogram. Det får man bara inte missa :)

Kram
Sussi

Kommentarer

Visst är det skönt att få städa. Har bara tvättstugan kvar och det blir i morgon för nu är jag ledig till måndag.

Kramar Ullis
svartataket sa…
Hoppas att allt är bra! Arga snickaren är också mitt favvo:))
Vilket härligt hem ni har! Såg det på Styleroom och hittade hit därifrån också :) Hoppas du haft en fin helg. Kram Emmy

Populära inlägg