Idag jobbar jag sista måndagen på detta kontor. Känns skönt men ändå väldigt konstigt. Om en vecka så har jag inget jobb!!! Vi kanske får hoppa över julskinkan iår och servera nudlar istället...haha. -Nej, så illa ska det nog inte bli. Det ska nog lösa sig med jobb snart, får jag hoppas.
imorgon ska jag och träffa min handledare på TRR (Trygghetsrådet). Var på en informationsdag med dom förra veckan och det var verkigen ett intressant möte. Vi får se vad det leder till.

Lexington.....vad är det som är så speciellt med Lexington? Förutom att alla saker dom gör är as snygga!!! Bilden visar prodikter från deras höst kollektion

Må väl!
kram
Sussi

Kommentarer

Camilla sa…
Ja, vad är det med Lexington - så fantastiskt fint. Alltid underbara bilder!! Lycka till med jobbsökande och ha en fin vecka!
svartataket sa…
Ja lexington är fiiiint!
Håller tummarna på att det löser sig med jobb!
Önskar er en fin vecka!
Två systrar sa…
idag har vi skickat paketet!! kram c & M
Håller med dig om att Lexington har så snygga saker. Måste kännas konstigt att inte veta vad du ska göra sedan. Hoppas att det löser sig med jobb. ÄR det fullt upp med innebandy i helgen?

Ha det bra!
Kram Ullis

Populära inlägg