Intensiv vecka med rolig avslutning

Denna vecka har vart intensiv och fullspäckad med jobb. Jag har haft S brevid mig denna vecka och förra veckan. Hon är nyanställd och skall ha mitt jobb nere i Linköping. Man blir rätt trött på att höra sin egen röst efter några dagar och förklara allt i detalj vad man gör och varför, svara på frågor som man tycker är självklara osv Men men...det är bara att bita ihop. Det är bara en kort period sedan är det över.
Imorgon ska vi iväg på Kick-of med jobbet. För mig blir det sista gången som jag träffar alla franchisetagare. Vi är ju utspridda över hela sverige och har inte så många gemensamma samankomster. Men imorgon ska vi iaf till Ulfsunda slott. Det kommer nog bli trevligt :) Jag har aldrig vart där med vad jag kan se från deras hemsida så ser rummen mysig ut. Alla rummen har lite olika teman... Undra vilket rum jag kommer få?

Innan jag åker hem på Lördag så ska jag försöka hinna med en vända i Barkaby. Det är ju rätt mycke affärer där så jag är rädd för att det kommer bli kämpigt att hinna besöka alla.

Söndag är det första träningsmatchen i innebandyn. Sesongen har börjat igen och i år blir jag ensam ansvarig för mitt lag. Vilket kommer innebära ännu mera jobb och mindre tid hemma.... Jag som knappt hinner med något hemma nu. Men det kommer säkert gå bra det med :)

Nu ska jag packa lite inför morgondagen.

Ha det så jätte bra och tack för alla kommentarer angående vårt vardagsrummet. Vi trivs fortfarande väldigt bra, fast vi fortfarande inte har fått upp några gardiner *L*

KRAM
Sussi

Kommentarer

Så skönt att få komma iväg lite. Hoppas att du får det bra och att du hinner shoppa lite också. Hur blir det med jobb för dig nu? Hoppas att det går bra i matchen.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis
Skönt att komma iväg lite tycker jag också:) Hoppas att du har en fin helg
Kram Lallis

Populära inlägg