Om jag hade en flaggstång...

.... så skulle jag ha flaggat idag. Flaggat för svenska flaggans dag och sveriges nationaldag. Men nu har jag ingen flaggstång. Så denna bild får duga ...Heja sverige!
och lycka till ikväll svenska landaslaget i fotboll då vi spelar mot Danmark i EM Kval. ... dagens uppgörelse är den 101:a landskampen mellan Sverige och Danmark. Sverige har vunnit 46 gånger medan Danmark har vunnit 36 gånger och 18 matcher har slutat oavgjort. Ikväll vinner vi!Se vilken underbar levendel jag köpte igår på Blomster riket. Den doftar helt underbart så det är ännu ljuvligare att sitta i uterummet nu :)

Det blev även en blomma på stam som jag inte vet namnet på, och ett litet troll. Ska nog ha det på bron sedan men just nu står allt i uterummet. Det är ju risk för frost om nätterna så istället för att bära in och ut allt så får det stå där tills värmen är här för att stanna.

Nu ska jag knyta på mig mina joggingskor och ta en runa. Jag har fortfarande träningsvärk efter torsdagens pass på gymmet. Men det är bara att träna bort :)

Ha en en bra nationaldag!
Kram
Sussi

Kommentarer

Så härligt med lite nya blommor. Hoppas också att det blir varmare snart, speciellt inför skolavslutningen. Så snygga saker du visade i förra inlägget. Gillar ju båda borden.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Populära inlägg