Kan inte bestämma mig

Som vanligt så velar jag fram och tillbaka när jag ska köpa saker. Nu har jag sett ett bord som jag tycker är snyggt. Det är ett rostigt järn bord att ha ute i trädgården....men natruligtvis så finns dom i olika varianter och jag kan inte välja vilken jag vill ha *suck*

Dom har soffor också.....i järn :)
och fina flamingos gjorda av coccosnötter som kropp.....

.....o vatten fontäner
Det är en leverantör till mitt jobb som säljer dessa produkter och nu vet jag inte om jag ska beställa hem (till mig själv) eller inte......
Fågeln kommer hunden stå och skälla på i alla oändlighet förmodligen, men dom är coola tycker jag. Ha en stående i jordgubbarna?
Det översta bordet kostar runt 1.000 kr...och torscana det dubbla...Är det dyrt eller inte?
Ja, förmodligen så sitter jag här och velar ett tag till......
Kram
Sussi

Kommentarer

svartataket sa…
ja usch vad velig man blir ibland! Jag vet inte vad sånt brukar ligga på Men om du verkligen vill ha det så är det ju inte dyrt:))hihi

TREVLIG HELG!
Allis sa…
Åh vilka fina bord och soffor!!
Förstår din vånda, jag skulle heller inte kunna bestämma mig!!;-)
Ha en skön helg!
Kram

Populära inlägg