Innebandy helg

Vilken helg jag haft!!
På torsdag kväll ringde den ena efter den andra föräldern och sjukanmälde sina barn. Det går tydligen hög feber och förkylning. När målisen ringde och sa att han ochså var sjuk så spreds en viss oro om vi skulle få ihop ett lag eller inte.
Peppade sonen att dra på sig målvaktsstället igen. Så efter 5 månader utan målisträning och match ställde han upp. Först matchen märktes att han var lite "ringrostig" men match nr:2 var han inne i det igen och storspelade!!! Det var många av matcherna som han höll nere siftorna för laget och sista slutspelsmatchen blev han matchenslirare. Jag var både stolt och glad över vinsten men när man hör spekern ropa upp sonens namn och nummer som matchens lirare så var den en och annan glädjetår som trillade fram. Vi spelade 2 matcher på fredag, 3 på lördag och 3 matcher på söndag. Vi han även med 1 timmes bad i badhuset, fotografering, Speedshooting, spela kort och bara ha kul!


På söndag kväll när vi äntligen kom hem hade sambon fixat middag så det var bara att sätta sig till bords. Tack älskling!
Behöver jag tillägg att jag somnade tidigt i soffan sedan.....?



Idag känner jag mig som en sombi på jobbet...Är så trött!!!!


Ha en bra dag!

Kram Sussi

Kommentarer

Kul att det gick så bra för sonen. Är ju inte lätt när det går sådana epidemier. Hoppas att du är piggare i kväll.

Ha det bra!
Ullis
Stina sa…
Tack gumman!

Kram till dig.:-)

Populära inlägg