Tavlor och digital signatur

Det är många som har fina signaturer på sina bloggar. Idag har jag också lyckas fixa en. Det var ju inte alls svårt. Det svårast var nog att välja typsnitt, färg och lutning. *haha*

Jag är så trött idag. Skulle kunna ge mycket för att få åka hem och sova....men det går ju inte. På jobbet är det ganska så lugnt just nu. Jobbar med inköp/orderregistrering + att jag har en massa andra arbetsuppgifter....

Idag ska jag nog åka förbi brädgården påvägen hem och köpa lite brädor. Ska fixa lite saker som jag länge velat göra. Dvs flera skyltar och tavlor som denna
Denna gjorde jag i höstas någon gång och det var riktigt kul ....och enkelt. Har samlat på mig lite ideer på hur nästa tavla ska se ut. Den ska sitta på lilltoan :)
Dessa två sitter i liten hall hemma hos mig....Kul att kladda lite.


Hoppas ni alla får en underbar tisdag!


KRAM


Sussi

Kommentarer

Populära inlägg