Sol och isiga vägar

Fydåne va halt det var idag....All den snö som smälte igår plus att det tokregnade i går kvällst har fryst till is under natten. Så just nu är det is överallt. Fast solen är framme och fåglarna kvittrar ute så förmodligen så smälter det bort under dagen.

Idag har vi sista träningen med laget inför innebandycupen i Örebro som vi ska på under helgen. Vi åker vid fredag lunch och kommer hem någon gång under söndag kväll. En helhelg med innebandy i fokus. 300 lag är det anmälda, så det är en STOR cup vi ska på. Här kan ni se hur det går för oss. Det kommer att va innebandyspelare i hela örebro under fre-sönd och tala inte om upplevelsebadet Gustavsvik. Dit har alla gratis inträde. Hoppas hoppas jag får lite tid över så jag kan besöka någon fin butik eller till och med hinna springa på Marieberg en sväng =).

Jag har iaf inskaffat stora och tjocka uppblåsbara madresser till denna cup. Så förhoppningsvis kommer jag kunna sova. (vi övernattar i skola) Förra året sov jag på ett liggunderlag, det var en aningens hårt, kände mig fyrkantig då jag vaknade.

Lånad bild från Miljögården

Ha det bra

Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg