Mera snö...

Idag så kommer det ner mera snö. Det känns som om jag fått nog av vinter nu. Vi har MASSOR med snö. Ska försöka utnyttja snön så länge det går med att åka längdskidor, då kommer det nog gå lite lättare att börja springa när det väl blir vår och bara vägar. Längtar verkligen dit. Tills vägarna är torra och fina så man kan knyta på sig joggingskorna och springa en runda utan att riskera att halka omkull.
Jag ska även köpa ett nytt gymkort. Jag ställde ju frågan till min nya chef och i fredags så fick jag besked om att jag får friskvårdsbidrag upp till 1000kr/år. Äntligen får man någon typ av förmån på detta ställe.... Så dessa pengar ska gå till att betala gymkortet.

Nu börjar frökatalogern komma. TREVLIG LÄSNING!!! Det börjar bli dags att klämma ner små frön i jorden. I år ska jag satsa på grönsaker, av alla de slag. Men även några fler perennaväxter och 1-åringar. Bild nedan lånad från Impecta fröer.Undra när man kan börja fixa i växthuset i år?.....eller börja fixa på verandan?

Bider: Contry Living

Hoppas ni alla får en underbar vecka!

KRAM
Sussi

Kommentarer

Att fixa en veranda skulle inte vara helt fel. Jag har fundering på att fixa en liten köksträdgård men olika kryddor. De luktar ju så härligt och så kan man använde dem. Visst är det alldeles för mycket snö. Gillar att asfalten börjar att komma fram mer och mer på vägarna.

Kramar Ullis

Populära inlägg