Ljuslyktor och äppelmuffins

Jag har måna ljuslyktor och jag älskar dom. Igår var jag och mamma på en heldag shopping och då fick jag denna fina lykta av min snälla mamma. Man kan ha den som vas också, eller lägga påskdekorationer i till påsken....Visst är den fin? Tack snälla mamma!!

Sedan sist så har jag även hunnit baka lite muffins. Det blev Leilas äppelmuffins med crumble. Så super goda!!! Fast själv så får jag inte äta....med det luktade helt underbart i köket då jag tog ut plåten från ugnen och jag är helt säker på att dom smakade mums! Idag har jag och mina innebandykillar spelat match. Sista seriematchen och vi spelade riktigt bra, så jag är så stolt. Vi kämpade på och spelade som ett lag, många fina passningar och snygga mål.. Våra motståndare spelade periodvis väldigt ful innabandy.
Vi vann matchen helt rättvist med 8-6.

Avslutar med att visa men bild Rocky som ligger och väntar på mat :)


Ha en skön söndag!
Kram
Sussi

Kommentarer

Så härligt med en shoppingdag. Skulle jag också vilja ha, fast inte med maken med. Är nog bättre att shoppa med mamma. Du är super duktig som håller din diet. Här kom jag inte igång som jag skulle, men försöker att äta mindre med kolhydrater och det går faktiskt ganska bra.

Ha en bra vecka!
kramar Ullis
MiaMaria sa…
Hej!

Vilken härlig shoppingdag med mamma...och vilken fin lykta du fick....

Grattis till pojkarna...

HA´en bra vecka!
MiaMaria
Vad duktigt att baka utan att smaka..det skulle jag aldrig klara.
Kram Lotta

Populära inlägg