Hem, ljuva hem

Här kan jag flytta in :) Alla bilder nedan lånade från www.coastalliving.com/

Kommentarer

Då får du sällskap. Där kan jag också tänka mig att bo. Min blogg fungerar också mycket bättre sedan jag tog bort signaturen. Har inte hunnit att göra en ny ännu, men kanske i helgen. Vilken gullig hund du har. Blir nog lugnare när han blir äldre.

Kramar Ullis
Stina sa…
Ja, så svimmade man lite då.;-) Kramis
Herregud...Jag flyttar med!!!
Jag kan inte bestämma mig för vilket som är snyggast.
Hjärtat av Dalarna...hmm...jag blir alltid fundersam var det kan vara när man skriver så...skratt...men jag tror att jag vet vilken ort som jag tycker är hjärtat iaf;-)
Kram/Birgitta
Hej
Tack för gratulationen. Kommunen har nu beviljat oss bygglov, det är bara att hålla tummarna att ingen överklagar kommunens beslut.
Bygger du också eller är du bara som jag inredningstokig?
/Gabriella
Oj vad mycket fint..jag vill flytta med:-)
Kram Lotta
Jag som trodde att du bodde i Falun,själv bor jag i Orsa,men är uppväxt i både Falun och Älvdalen.
Det finns ett hockeylag i mitt hjärta och detkan du kanske räkna ut vilket det är;-)
Nej för Farao! Det är absolut INTE Mora...man är väl leksing tills man dör...fniss...
Mannen i huset håller på Södertälje (stockholmare som han är)så ikväll gäller det att den som är segrare här hemma håller en väldigt låg profil efter att matchen är slut!
Här sitter jag och tar för givet att du oxå är intresserad,men det kanske bara är inredning som du brinner för?
Kram/Birgitta

Populära inlägg