Utmandad och snöstorm

Har just kommit hem från innabandymatch. Idag vräker snön ner och det måste ha söat hela natten. Vi hade tidig samling till bortamatch med killarna. Vissa vägar var helt oplogade. Rätt glad över att ha fyrhjulsrift på min bil då. Tyvärr så fick vi storstryk...men det är bara att ta nya tag.
Igår hade vi också match så man har inte hunnit med så mycket här hemma denna helg. Ska dock måla taklisterna en gång till innan dom spikas upp.



Utamad har jag blivit också av Jessica.

Det här är reglerna: Gå in i mappen Mina bilder eller din egen personliga bildmapp. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sedan sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jag skickar den vidare till:


Detta blev min bild

Det är sonen som ligger i mina föräldrars sovrum och kollar på tv...Tror det var på julafton som bilden är tagen och han kollar på "Kan du vissla Johanna" filmen.

Nu ska vi ut och åka längdskidor :)

Ha en skön söndag!

Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg