"Fönstershopping"

Internet är verkligen en guldgruva. Det finns så många fina saker som ser och som man vill ha. Jag hittade nyligen till en tysk sida/katalog impressionen.
Det finns verkligen massor av fint här. Allt från inredning till kläder. Jag är tyvärr inte så bra på tyska så jag begriper inte allt som står där med dom har fina bilder på sidan :) Alla bilder nedan kommer från impressionen

Idag är det strålande sol , blå himmel och gnistrande snö ute. Önskar man var ledig. Fast det är -15 grader....Det är mycke kläder på om man ska vara ute i solen idag :)
Önskar jag kunde åka hem och åka längdsidor. Men....... ikväll direkt efter jobbet är det innebandyträning som gäller och efter det ska jag kolla så allt är klart inför discot som min sons klass ska ha imorgon "Alla hjärtansdags disco". Portionera upp ostbådar och popcorn i påsar och prismärka godis är min arbetsuppgift =) Full fart med andra ord.

Kram
Sussi

Kommentarer

Den sidan måste jag kolla in.
Kram Lotta
Allis sa…
Hej!!
Här kommer ett fång med rosor och gelehjärtan till Dig på Alla Hjärtans dag (en dag för tidigt)!!
Vilken bra sida du hittat, måste kolla in den. I morgon ska vi på uppfödarutbildningen som springerklubben har.
Ha en trevlig helg trots att det är riktigt kallt just nu. -22.
Kram Eva-Lis

Populära inlägg