Tillbaka till jobbet

Nu så....är jag tillbaka till jobbet. Hostar fortfarande men är så pass frisk att jag kan jobba. Men vilken natt jag haft. Har sovit typ 1 timme...Är det inte det ena så är det detandra....Haha


Idag när jag åkte till jobbet så var det världens största fullmåne. Jag har nog aldrig sett månen så stor någon gång, vad jag kan komma ihåg..Kanske därför som jag inte kunde sova en blund i natt? Man ska tydligen bli mer galen då det är fullmåne. Är det någon som kan se vad klockan är på denna klocka??

Igår så ritade vi upp ytterligare en variant av kök på IKEA Home planer.....Kanske kanske det blir ett nytt kök till sommaren...eller nästa sommare eller sommaren därpå
Ska försöka kämpa ut dagen här på jobbet nu. Ha en skön fredag!
Kram
Sussi

Kommentarer

Ja den var verkligen superstor. Har också sovit dåligt och dessutom börjat jobba. Dålig kombination.


Ha en bra helg!
Kram Ullis
Kommer ihåg när mennen och jag spånade på kök..tog mycket tid..men kul är det.
Kram Lotta

Populära inlägg