På bättringsväg....?

Är så trött på att vara sjuk nu. i natt har jag knappt sovit för mina luftrör vart som smala sugrör o det har vart svårt att andas....Tror det börjar vända nu. Hoppas verkligen!
Inte så kul att spendera hela långledigheten med att vara sjuk.
När jag blir fri från min förkylning ska jag sköta om mig själv lite bättre, så jag får ett bättre imunförsvar. Som det är nu så känns det som att jag blir förkyld varje gång jag är långledig, då man har tid att slappna av och känna efter hur man mår. Inte alls bra!


Vi pratade lite löst här hemma om vilket rum vi skulle ta tag i först....
Sonen vill ha nya färger i sitt rum, det behövs även ett nytt innertak i det rummet....
Hallen har också ganska hög priritering. Det är ju ändå den man möts av först man kommer in i ett hus. En fin hall säger så mycket om ett hus.
Vardagsrummet: Här ska taket målsas, lister bytas och väggarna målas eller tapetseras. Svårt val...Jag vill natruligtvis att ALLA rummen sak fixas....men jag vet hur jobbigt det är att leva mitt i renovering. Något som jag drar mig för.

Fast eftersom vi har planer på att köpa en ny soffa inom kort så vor det kanske smartast att fixa vardagsrummet först, så det är fixat och snyggt då soffan kommer?....*Funderingar*

Imorgon kanske jag är så pass pigg så jag kan plocka bort alla tomtar och packa ner granen... Nu ska jag sluta dagdrömma och slappa i soffan med min sambo.

Ha en skön kväll!
Kram
Sussi

Kommentarer

Hoppas verkligen att du blir piggare snart. Jag har också flera rum som jag vill fixa. Några fortare än andra. Vill bland annat måla om i köket men tror att det är lättare att göra det i sommar. Halleh har hög prioritet här också.

Krya på dig!
Kram Ullis
Varför blir man så sugen på att göra om allt nu? Allt ska ske på en gång..helst.
Kram lotta
MammaRebecca sa…
Gud va jobbigt att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snart:) kul med renovering:)
Allis sa…
Här kommer en "krya på dig" hälsning!!
Visst får man en massa inspiration nu när man plockat bort alla julsaker, fast det var sååå kul att ta fram dem i slutet av november.
Lycka till med renoveringen.
Ha en skön trettondagsafton!
Kram
Det är ju inte kul att du inte blir piggare. Fikan kan vi ju ta när som helst egentligen eftersom vi har så nära varandra. Tänk att det krånglade när du skulle kommentera. Var det idag eller i går? Igår höll jag ju på och fixade med den under hela kvällen till och från. Kan kanske ha varit det i så fall.

Ha en bra vecka och Krya på dig!
Kram Ullis

Populära inlägg