Några av mina lyktor

Inatt höll jag på och bli tokig på min hosta. Det finns inget mer frustrerande än att hosa på nätterna. Tror jag somnade vid 3-tiden. Ett tag så tänkte jag att jag skulle gå upp och kolla på hockeymatchen. Om jag mår så här dåligt imorgon så lär det nog inte bli något jobba av för mig.

Kom på att jag har inte visat mina fina lyktor som jag fick i julklapp. Hjärtat fick jag av min sambo. Det finns i två storlekar och jag fick det största. Dom är handgjorda och svindyra. Det är en liten hjärtformad lucka på den där man kan öppna och ha ett värme ljus, så det blir en lykta.
Av min bror så önskade jag mig en ljuslykta från Små glädjen. Jag hade sett en jättesöt som inte var så dyr, påminnde om ett litet vakttorn....Så det sa jag till honom... Jag fick något som var mycke bättre och typ 4 gånger så mycke större, men jag tycker verkligen om detaljerna på denna lykta. Just idag så ser mitt köksfönster ut så här...

Trevlig trettondag på Er!

Kram
Sussi

Kommentarer

MammaRebecca sa…
Jätte fin lyktor:) Gud va jobbit att vara sjuk, hoppas de går över snart.
Ja jag fick med mig ett sideboard hem:)Men den gick inte in i bilen så ska hämta den i morgon:)Hoppas den inte är för bred för vår hall bara:)
De lyktorna var jättefina. Så trist at du fortfrande är hängig. Hoppas verkligen att du blir piggare sanrt.

Sköt om dig!
Kram Ullis
Hej! Tack för trevlig kommentar! Alltid kul med nya bekantskaper i bloggvärlden! =) Så tråkigt det låter med hosta, hoppas du är bättre nu. Jättefina lyktor du fått! Tycker ditt elementskydd var snyggt också, vart har du köpt det?
Kram /Anna

Populära inlägg