Igår...

...var för många en helt vanlig torsdag. Man gick upp, skjussade barnen till skola/fritids/dagis, jobbade, fixade middag osv Själv så jobbade jag och var sedan på innebandyträningen med mitt lag.
Men för min barndomskompis A och hennes man var det 9 månader sedan deras älskade och efterlängtade bebis dog och blev en ängel. Det är så hemskt att det är svårt att sätta ord på det....
9 månaders väntan, längtan, förväntningarna vänds till kaos, en mardröm och livet kommer aldrig att bli sig likt igen.
Nu så här en tid efteråt så känner jag att det är lika sorgset ,då som nu, att tänka på det. Jag har sett här på nätet att det är många som vart med om samma sak, många som bloggar om sina änglabarn. Lilla Linus har också en sida här på nätet. Om ni vill kan ni läsa, men det är riktigt jobbig kan jag lova.

Vet inte varför jag skriver om just detta idag. Kanske är det för att det vart så grått och tråkigt väder ute idag så man blir lite ner.....

Jag är i alla fall väldigt glad över att det är fredag idag och jag ska snart åka från jobbet för att hämta min älskade son. Ikväll blir det mys fredagskväll tillsammans.
Ikväll ska jag försöka krama honom lite extra. Det är inte så lätt att krama en 12-årig kille alla gånger. Ibland är man liten och ibland ska man vara stor...

Avslutningsvis så visar jag några underbara hjärtan från Greengate. Man blir glad av Greengate's saker tycker jag...*L*



Önskar Er alla en underbar fredag och helg. Ta vara på varandra och krama om era barn, familj, nära o kära en extra gång. Vi ska vara lyckliga att vi har dom så nära.


Kram Sussi

Kommentarer

Vet inte vad jag ska skriva.. det finns inte ord för hur hemskt det måste vara för dem som miste sin lille son. Så ledsamt!!
Som du säger så ska man ta vara på de man har kär.

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram Sara
Anonym sa…
Tack Susanne! Vad fint skrivet.
Kram Anneli
MammaRebecca sa…
Ussh va hemskt.. har inga ord.

men kul att du fått paketet:) Ja dom där boxarna jag la ut är ju super snygga, de är från http://www.houseofhedda.com/

ha en fortsatt fab helg:)
Anonym sa…
Vilka fina ord om Linus och A och Js längtan efter honom. Det betyder så mycket att de våra små inte glöms bort. Tack för att du vågar sätta ord på dina känslor kring detta svåra.

Kram Linda

Populära inlägg