Advents piff

Igår hade jag storstädning hemma.....Gick väldigt bra att städa och dricka glögg samtidigt. -Phu, så mycke hundhår det blir när man är hundägare. Men nu är dom väck, för ett tag. Men just nu känns det rent och fräscht hemma.
Ikväll efter jobbet ska jag fortsätta med mitt advents piff. Lägga på nya dukar och byta gardiner, mattor osv. Jag funderar även på att köpa en ny röd badrumsmatta till badrummet och en massa röda handdukar. Tror nog jag ska köpa ett medicinskåp att sätta på väggen...Såg att clas ohlson satt ner priset på dessa.... 98 kr minus personalrabatt =) Inte helt fel!Sonen har mycke svart i sitt rum så jag tänkte att denna skulle passa i hans fönster..(clas ohlson). Tror det skulle bli fint med svarta linne längder och en fusk rullgardin i vit/svart randigt eller något i den stilen...Har en bild i huvudet hur det ska se ut...gäller bara att få till den. -haha!

Denna julgran var lite kul. Även den från Clas Ohlson

kanske det blir en grangirlant runt dörren iår....149 kr för 5 meter girlang på CO, det är ju inget alls...
Längtar verkligen hem från jobbet....vill hem o pyssla, sätta upp julbelysning osv. Har ni snö? Det har vi!! Det kom massor med snö igår....så det är vitt och fint ute nu, några minusgrader och solen lyser. Ser jätte skönt ut ute.
Ha det så bra
kram
Sussi

Kommentarer

CO har mycket snyggt tycker jag. Praktiskt att bo så nära också. Svart stjärna vore kanske något för äldste sonen som också har svart i sitt rum. har sytt en svart fuskrullgardin av linnetyg från Terrible Twins. Mysigt med lite snö, men det skulle ju bli varmare.

Ha det bra och sköt om dig!
Kram Ullis
Jag har precis burit upp mina julpifferier! Tänkte sätta upp pappstjärnorna redan, men naturligtvis fanns det inte en enda päronglödlampa så nu kom jag av mig... hoppas dina planer blir lika bra i verkligheten!
svartataket sa…
nä nu är det ingen snö kvar :(
Jag har ett sådant skåp i rostfritt. Åh vad jag vill ha jul nu..haha

KRAM

Populära inlägg