Regn och rusk

Idag är det regnigt och grått ute. Den stora sjön som jag ser från mitt kontorsfönster är täckt av tjock dimma. Det blir så när vattnet är varmare än luften va?...eller är det tvärt om (funderar). Men vilka färger alla träden har fått. Fler varianter av gult, rött och grönt går nog inte att få.
Det är höstmarknad på orten där jag jobbar idag och under helgen. Funderar om jag skulle passa på och besöka den redan idag, så var det gjort liksom. Känns som man har fullt upp under helgen ändå med annat.....Det kan ju hända att det finns några snygga lycktor, ljusstakar, kuddar med stjärnor och sådan som skulle göra en grå fredag till en fantastisk fredag =)
Om det inte skulle finnas något snyggt på marknaden så kan man alltid slinka in på Furutorp, där är det helt livsfarligt för min ekonomi att gå in. En butik proppad med en massa fint och alla saker tycks skrika...- Vi vill följa med dig hem!
Det är nog inte lönt att jag åker ner på lunchen för då kommer jag förmodligen inte tillbaka i tid *s*

Hittade en bild från Himmelrommet idag. Den visar så som jag har tänkt att min hall ska se ut.... Vit panel på väggarna och atecitgråa klinkerplattor på golvet.. -SNYGGT!!



När jag var i Norrköping så köpte jag nyaste numret av tidningen

i den tidningen är det ju sjukt mycke fint och helt i min stil. Synd att den är så dyr bara.... Men det var nog inte sista gången jag köpte den...hihi

Trevlig fredag på er alla!

Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg