Ny vecka...

....och nya tag!
Är det fler än jag som känner att tiden inte riktigt räcker till för allt man vill göra? Helgerna försvinner så fort.
Mina helger är uppbokade med innebandyträningar/matcher och hundträning. Men men jag ska inte klaga..Det är jag själv som valt att ha det så...
Denna helg så hann vi faktist med att vara lite sociala också....
Mina föräldrar + bror renoverar sommarstugan så vi åkte dit och hälsade på och fick lite fika :)
Vilket härligt väder det var i helgen....Så skönt!
Knallade upp till sjön och kollade.... Rocky hundtoken hoppade i vattnet!!! det kan inte vart speciellt varmt men det gjorde inget alls tyckte han. Men så är det när man har en spaniel...Dom är tokiga i vatten.
Det är så skönt att va i stugan för där kan Rocky springa lös. Där finns det inga katter att jaga, som hemma hos oss där vi bor.

Full fart som vanligt när det gäller Rocky. Kollan in blicken!!! haha... Han ser skogstokig ut. Han hittade en träkloss som var jätte kul att springa runt med.... och så försöker han springa ifrån min bror, vilket inte var så svårt...*L*
Sonen och Rocky vid sjön

Hoppas ni haft en skön helg och får en lika bra vecka!
Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg